Gadżety reklamowe na lato – które wybrać?

Gadżety reklamowe na lato – które wybrać?

Rozdawanie gadżetów reklamowych przez firmy wielu osobom może się kojarzyć z okresem zimowym, ale tak naprawdę okazje do tego typu działań pojawiają się przez cały rok. Gadżety przydają się również podczas targów branżowych czy konferencji (które niekiedy przypadają w lato) czy procesu pozyskiwania nowych klientów.

Ponadto niektóre przedsiębiorstwa okazjonalnie przekazują swoim pracownikom i stałym klientom podarunki bez bardzo znacznej okazji, a z przyziemnego powodu, na przykład właśnie z tytułu nadejścia lata. Jakie gadżety reklamowe warto rozdawać konkretnie w okresie letnim, aby uzyskać najlepsze efekty? Najważniejsze informacje w tym zakresie zebraliśmy poniżej!

Dlaczego gadżety sezonowe to dobry pomysł?

Można zapytać, po co kupować gadżety typowo sezonowe, które przydadzą się tylko przez kilka miesięcy w roku, podczas gdy można kupić coś bardziej uniwersalnego. Zarówno gadżety uniwersalne, jak i sezonowe mają swoje miejsce i mogą być bardzo użyteczne.

Gadżety sezonowe, przekazane w odpowiednim momencie, z większym prawdopodobieństwem będą odpowiadać bieżącym potrzebom obdarowywanego. Jeśli damy komuś gadżet bardziej uniwersalny, to może on mu się przydać od razu albo dopiero za jakiś czas.

Przekazując mu z kolei gadżet typowo letni niedługo przed rozpoczęciem się lata lub już w jego trakcie, jest prawdopodobne, że skorzysta z niego już w najbliższym czasie. W związku z tym nie zapomni ani o samym gadżecie, ani o tym, skąd i od kogo go pozyskał.

Jakie gadżety reklamowe na lato są najlepsze?

Wybierając gadżety reklamowe na lato, trzeba przede wszystkim skupić się na ich użyteczności. Warto, żeby było to coś, czego dana osoba najprawdopodobniej rzeczywiście będzie potrzebować, najlepiej jak najczęściej. Na szczęście dostępnych możliwości jest bardzo dużo. Okulary z logo firmy to jeden z najciekawszych przykładów.

Oczywiście, wiele osób ma już jakieś okulary przeciwsłoneczne, aczkolwiek nie wszyscy – zresztą jest to o tyle użyteczny przedmiot, że nawet, jeśli nie przyda się akurat obdarowanej osobie, to być może komuś go przekaże (np. dziecku). Tak czy inaczej firma zyska wdzięczność obdarowywanego, a osoba nosząca okulary stanie się chodzącą reklamą firmy.

Firma może wybrać spośród różnych modeli i kolorów oprawek, dzięki czemu można mieć pewność, że ostateczny efekt będzie zgodny z oczekiwaniami. Inne warte uwagi pomysły na letnie gadżety reklamowe to chociażby plażowe maty i poduszki, wachlarze, piłka plażowa (również z logo firmy) czy frisbee, zestawy do badmintona i inne tego typu elementy rozrywkowe.